Пятница, 2018-06-22, 4:08 PM
Полтавська загальноосвітня школа №4
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу
 Завдання виховної роботи

Система виховної роботи

Полтавської ЗОШ №4 

 

Виховання учнів в сучасній школі здійснюється в контексті національної загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору, мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості,   суспільства,    держави  і нації.

Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:

  • задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах школи;
  • реалізація у процесі роботи діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
  • співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
  • інтеграція зусиль батьківської громади, позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.

Педагогічний колектив,  класні керівники в  2017-2018н.р. працюватимуть над здійсненням таких виховних завдань:

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Формування

  • основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості;
  • почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
  • необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального   ставлення до неї.

ОСНОВНА ШКОЛА

Формування

  • вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно   впливати на них, коректувати та регулювати власну поведінку;
  • соціальної значущості праці в житті людини, естетики  та культурипраці в традиціях українського народу;
  • потреби у продовженні національних та етнокультурних традицій.

СТАРША  ШКОЛА

Формування

  • уміння  орієнтуватися  та  адаптуватися   у складних життєвих ситуаціях,  розв’язувати конфлікти на основі  принципів толерантності;  
  • навичок самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення, самоствердження, самооцінки;
  • ініціативності, ерудованості, правосвідомості, працездатності.

Мета і завдання колективу обумовлені виховною проблемною темою школи «Формування життєвих компетентностей шяхом реалізації соціальних благодійних проетів".

Очікувані результати:

Створення виховного простору, який:

  • формуватиме ціннісне ставлення особистості до себе, людей, природи, праці, мистецтва, держави, суспільства, історичних, культурних і духовних надбань рідного краю та забезпечуватиме гармонійний розвиток особистості, її громадянську та соціальну активність;
  • активізує позитивні зміни в динаміці розвитку в учнів ціннісних орієнтацій та духовних пріоритетів.

 

 

Copyright MyCorp © 2018
Пошук
Друзі сайту
Бесплатный хостинг uCoz